Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Piramida heksagonów

Oto moja piramidka heksagonów, jest ich blisko 700, to na tło , ale odkryłam że materiału mi nie starczy na całą narzutę , będę musiała coś pokombinować z brązem , na szczęście upolowałam 2 spore kawałki materiału wprost dla mnie , nawet odmierzać nie muszę tylko wycinać , różne odcienie brązu, może w całości nie wygląda tak atrakcyjnie , ale na heksagony będą akurat :)

Moja 8 letnia córka ulitowała sie nade mną i kilka mi uszyła ;), byłam na urlopie więc miałam więcej czasu tak normalnie zajęłoby mi chyba z 0,5 roku. Teraz będę obszywała kwiatki na ile starczy uszytych szablonów, już więcej nie chciałabym wycinać , będę potem zszywać już pod wzór więc szablony się znajdą do ponownego wykorzystania, potem pikowanie chyba po kawałku po na pewno całości nie dałabym rady





2 komentarze:

  1. ogrom pracy przed tobą -powodzenia! ciesz się że masz małą pomocniczkę, moja ma obecnie tylko 17 miesięcy i raczej przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to posiedzę i poczekam na wynik końcowy...poproszę podusię wygodną( poddupnik)
    powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń

Drukuj